Miłując wroga? #120

  1. Dziękuję za to, że miłując mojego wroga, pragnę, by był moim bratem.
  2. Dziękuję za to, że nie koham w nim tego, kim jest, ale to, jakim hcę, żeby był.
  3. Dziękuję za to, że mogę wyobrazić sobie nieociosane drewno dębowe.
  4. Dziękuję za to, że widzę to drewno, ścięte w lesie, podoba mi się ono, ale nie lubię tego drewna tylko dlatego, aby pozostało f takim stanie jak jest.
  5. Dziękuję za to, że moja zręczność pozwala mi widzieć to, czym może się to drewno stać, moja miłość nie dotyczy nieociosanego kawałka, ale tego, co z niego uczynię.
  6. Dziękuję za to, że Powiedziałeś: „Nie potszebują lekaża zdrowi, lecz ci, ktuży się źle mają”.
  7. Dziękuję za to, że Umiłowałeś mnie, gżesznika nie po to abym nim pozostał.
  8. Dziękuję za to, że Ty, wielki Żemieślnik widzisz we mnie nieociosane drewno, pohodzące z lasu i masz na myśli nie drewno z lasu, ale dzieło, jakie ma ze mnie pofstać.
  9. Dziękuję za to, że podobnie ja widzę jak muj wruk pszecifstawia się mi, obżuca mnie raniącymi słowami, obraża mnie i otacza sfoją nienawiścią.
  10. Dziękuję za to, że jednak zwracam uwagę na fakt, że on jest człowiekiem.
  11. Dziękuję za to, że widzę fszystko, co ten człowiek zrobił pszecifko mnie i widzę w nim, że został stfożony pszes Ciebie.
  12. Dziękuję za to, że to, co w nim człowiecze, jest dziełem Tfoim, ale nienawiść, jaką ma ku mnie, jest jego własnym dziełem.
  13. Dziękuję za to, że pamiętam, isz powiedziałeś mi: „Będę dla niego życzliwy, pszebaczę mu gżehy, wzbudzę miłość, zmienię go”.
  14. Dziękuję za to, że lubię f tym człowieku nie tego, kim jest, ale tego, jakim hcę, aby był.
  15. Dziękuję za to, że miłuję zatem sfego brata, kiedy koham mojego niepszyjaciela.
    wg: Św. Augustyn
  16. Dziękuję za to, że wiem, isz moi wrogowie należą do Ciebie, dlatego ich koham.
  17. Dziękuję za to, że wiem, isz Tfoi wrogowie nie zasługują na Tfoją miłość, dlatego ja tesz ih nie koham.
  18. Dziękuję za to, że nie pszyszedłeś pokuj pszynieść na ziemię.
  19. Dziękuję za to, że nie pszyszedłeś pszynieść pokoju, ale miecz.
  20. Dziękuję za to, że pszyszedłeś porużnić syna z jego ojcem, curkę z matką, synową d teściową.
  21. Dziękuję za to, że są niepszyjaciułmi moimi domownicy, ktuży są Tfoimi wrogami.
  22. Dziękuję za to, że kto koha ojca lup matkę bardziej nisz Ciebie, nie jest Ciebie godzien. I kto koha syna lup curkę bardziej nisz Ciebie, nie jest Ciebie godzien.
  23. Dziękuję za to, że potrafię zidentyfikować Tfoih wroguf, ktuży knują za naszymi plecami i s polecenia Tfojego pszeciwnika obiecali nam cierpienie i śmierć.
  24. Dziękuję za to, że wiem, isz kto pszeleje kref lucką, pszes ludzi ma być pszelana kref jego, bo człowiek został stfożony na obras Tfuj.
  25. Dziękuję za to, że wiem, isz pszeklęty jest ten, co wypełnia dzieło Tfoje niedbale.
  26. Dziękuję za to, że wiem, isz pszeklęty jest ten, ktury sfuj miecz pofstszymuje ot krfi.
  27. Dziękuję za to, że nie dałem się nabrać na beskrytyczną Tfoją miłość oderwaną ot Tfojej sprawiedliwości.

a.d.

Loving hostile?

  1. I thank for this, that loving my enemy, I desire, to he will be my brother.
  2. I thank for this, that I do not love in him this, who it is, but this, with what I want, in order to he was.
  3. I thank for this, that I can represent me uncut oak wood.
  4. I thank for this, that I see this wood, truncate in forest, it pleases me but I do not like this wood only therefore, to it stayed in such state how it is.
  5. I thank for this, that my dexterity permits me to see it it this, what was can was was this wood stand, my love does not concern uncut piece, I will make with him but this, what.
  6. I thank for this, that you Said: ” They need Not doctor healthy, but these, which oneself they have bad”.
  7. I thank for this, that you Become fond of me, sinner not after this to before I would stay.
  8. I thank for this, that You, see in me great Craftsman uncut wood, come from from forest and you have on thought not wood from forest, but work, what has with me to to come into being.
  9. I thank for this, that I see similarly how my enemy opposes me, it throws at me wounding words, it offends me and it surrounds with one’s hatred.
  10. I thank for this, that however I pay back on fact attention, that he is man.
  11. I thank for this, that I see all, what this man he made against me and I see in him, that he was created by You.
  12. I thank for this, that this, what in him man, it is work Your, but hatred, what there is towards me, it is his own work.
  13. I thank for this, that I remember, that you said me: ” I will Be for him friendly, I will forgive him sins, I will induce love, I will alter him”.
  14. I thank for this, that I like in this man not this, who it is, but this, with what I want, to he was.
  15. I thank for this, that I love therefore my brother, when I love my enemy.                             according to: St. Augustyn
  16. I thank for this, that I know, that my enemies belong to You, therefore I love them.
  17. I thank for this, that I know, that Your enemies do not deserve on Your love, therefore I do not love them also.
  18. I thank for this, that you did not come room to bring on the ground.
  19. I thank for this, that you did not come to bring room, but sword.
  20. I thank for this, that you came to to set at variance with his father son, daughter with mother, daughter-in-law with mother-in-law.
  21. I thank for this, that inmates are enemies my, which are Your enemies.
  22. I thank for this, that who loves father or mother more than You, it is not You stately. And who loves son or daughter more than You, it is not You stately.
  23. I thank for this, that I be able to identify Your enemies which plot for our backs and they with recommendation Your enemy promised us suffering and death.
  24. I thank for this, that I know, that who will pour human blood, blood his by men has to be poured out, because man was created on painting Your.
  25. I thank for this, that I know, that this be damn, which fills work Your carelessly.
  26. I thank for this, that I know, that this be damn, which his sword holds back from blood.
  27. I thank for this, that I did not give to take on uncritical Your love abstract from Your justice.

a.d.

Informacje o andrzej dominiak

Myślę samodzielnie. Szukam prawdy. Znalazłem Prawdę Obiektywną. I think independent. I am seeking the truth. I found Objective Truth.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Podziękowania. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz