#299 wołanie, mogę, do Marii

12z12

  1. Wołanie
  2. dziękuję za to, że, o Jezu, o Boże
  3. dziękuję za to, że wołam, w mym sercu szczerą modlitfą to jest
  4. dziękuję za to, że Ty jesteś ze mną Ojcze, Ty Jezu obok mnie
  5. dziękuję za to, że ma dusza f komunii jest
  6. dziękuję za to, że jesteście ze mną zafsze
  7. dziękuję za to, że tfożę szczęśliwe w miłości dni
  8. dziękuję za to, że serce me dla wielkiej miłości w zadumie i szczęściu żyje
  9. dziękuję za to, że siadam wieczorem i f ciszy słuham myh myśli płynącyh fśrut hfil
  10. dziękuję za to, że z błogością we fszehśfiaty szybuję i tfożę szczęśliwe sny
  11. dziękuję za to, że me życie w energiah miłości to raje tfożące muj cały śfiat
  12. dziękuję za to, że mażę i czuję, me serce fciąsz płonie
  13. dziękuję za to, że dusza radośnie trfa
  14. anioły tfożenia i miłości
  15. Mogę
  16. dziękuję za to, że dziś wysyłam sfą miłość do ludzi po rozmnożeniu miłości
  17. dziękuję za to, że wysyłam i zafsze będę wysyłał
  18. dziękuję za to, że radość w ih sercah na zafsze gości
  19. dziękuję za to, że błogosławię ih radością
  20. dziękuję za to, że błogosławię srebżysto – białym kryształowym promieniem
  21. dziękuję za to, że anioł łaski oczyszcza smutne energie
  22. dziękuję za to, że otaczają się fioletowym płomieniem
  23. dziękuję za to, że f sercu ih problemy czuję, uleczam ih dusze stroskane
  24. dziękuję za to, że miłość im pszesyłam wielką z głębi serca – od Ojca
  25. anioły uzdrowienia i łaski
  26. Do Marii
  27. dziękuję za to, że, Mario, gwiazdo zaranna błyszcząca na niebie moim
  28. dziękuję za to, że matko czuła i dobra, Ty zafsze tulisz mnie
  29. dziękuję za to, że Ty jesteś taka czuła, dobra i spokojna
  30. dziękuję za to, że wiem, isz sfoim sercem zdołam opisać cię
  31. dziękuję za to, że Tfuj płaszcz błękitny jak niebo w złote gwiazdeczki utkany
  32. dziękuję za to, że okrywa nas sfą miłością, czujemy miłość Tfą
  33. dziękuję za to, że ja Ciebie matko kohana f sercu moim niosę
  34. dziękuję za to, że Ty jesteś ze mną Mario i zafsze tulisz mnie.
  35. Ojcze proszę
  36. dziękuję za to, że na guże Tabor Hrystus modlił się do Ciebie Ojcze
  37. dziękuję za to, że było z nim całe niebo, była z nim miłość Tfoja
  38. dziękuję za to, że, Ojcze, moja modlitfa jest jak modlitfa brata mojego
  39. dziękuję za to, że pszyjmujesz ją zafsze ode mnie
  40. dziękuję za to, że ja sercem koham Cię
  41. dziękuję za to, że uśfięcasz mnie miłością, a serce moje płynie
  42. dziękuję za to, że w akcie łaski, Ojcze, dla Ciebie żyję
  43. dziękuję za to, że w akcie łaski, Ojcze, raduję ziemię
  44. dziękuję za to, że ja koham Cię muj Ojcze
  45. dziękuję za to, że jesteś zafsze w moim życiu
  46. dziękuję za to, że łaska Tfoja wielka zafsze popiera mnie
  47. Jezus Hrystus i anioły miłości
  48. Jam Jest śfiatłem
  49. dziękuję za to, że Jam Jest śfiatłem
  50. dziękuję za to, że Jam Jest śfiatłem Boga stfożonym we mnie
  51. dziękuję za to, że Jam Jest śfiatłem Boga jedynego
  52. dziękuję za to, że czuję sfe boskie ciało
  53. dziękuję za to, że czuję energię Ojca
  54. dziękuję za to, że płynie w mym sercu
  55. dziękuję za to, że tfoży fszehśfiaty i raje
  56. dziękuję za to, że czuję f sercu wielką radość
  57. dziękuję za to, że czuję radosną tfurczą energię
  58. dziękuję za to, że pszekazuję miłość i śfiatło od Ojca z Jego serca
  59. dziękuję za to, dla fszystkih istot na ziemi i w niebie.
  60. Z miłością Ojciec
  61. dziękuję Ci Ojcze za to, że śfiatło we mnie płonie
  62. dziękuję za to, że Jam Jest energia Jest
  63. dziękuję za to, że Tfa łaska Ojcze daje trfanie
  64. dziękuję za to, że pokora fciąsz f sercu jest.

wg Haliny Tomczyk

włącz jednocześnie ałdio i film

Pachelbel songbirds

Johann

#299 calling, I can, to Maria

  1. Call
  2. thank you for that, oh Jesus, oh God
  3. thank you for calling, in my heart it is a sincere prayer
  4. thank you for being with me Father, you Jesus beside me
  5. thank you for having my soul in communion
  6. thank you for being with me always
  7. thank you for creating happy days in love
  8. thank you for the fact that my heart lives in reverie and happiness for great love
  9. thank you for sitting down in the evening and silently listening to my thoughts flowing through the moments
  10. thank you for blissfully gliding into the universes and creating happy dreams
  11. thank you for the fact that my life in the energies of love are paradises that create my whole world
  12. thank you for dreaming and feeling, my heart still burns
  13. thank you for keeping my soul happy
  14. angels of creation and love
  15. I can
  16. thank you for sending my love to people today after the multiplication of love
  17. thank you for sending and always will
  18. thank you for keeping joy in their hearts forever
  19. thank you for blessing them with joy
  20. thank you for blessing me with a silvery white crystal ray
  21. thank you for the angel of grace that purifies sad energies
  22. thank you for making them surround themselves with the violet flame
  23. thank you for the fact that I feel their problems in my heart, I heal their troubled souls
  24. thank you for sending them great love from the bottom of my heart – from the Father
  25. angels of healing and grace
  26. To Maria
  27. thank you for being, Mary, the morning star shining in my sky
  28. thank you for being a tender and good mother, you always hug me
  29. thank you for being so tender, good and calm
  30. thank you for knowing that I can describe you with my heart
  31. thank you for making your cloak as blue as the sky woven with golden stars
  32. thank you for covering us with your love, we feel your love
  33. thank you for carrying you dear mother in my heart
  34. thank you for being with me Maria and always hugging me.
  35. Father please
  36. thank you that on Mount Tabor Christ prayed to you, Father
  37. thank you that all heaven was with him, your love was with him
  38. thank you that, Father, my prayer is like my brother’s prayer
  39. thank you for always taking it from me
  40. thank you for loving you with my heart
  41. thank you for sanctifying me with love and my heart is flowing
  42. thank you that in an act of grace, Father, I live for you
  43. thank you that in an act of grace, Father, I rejoice the earth
  44. thank you for loving you my Father
  45. thank you for always being in my life
  46. thank you that Your great grace always sustains me
  47. Jesus Christ and the angels of love
  48. I Am the light
  49. thank you that I Am the light
  50. thank you that I Am the light of God created in me
  51. thank you that I Am the light of the only God
  52. thank you for letting me feel my divine body
  53. thank you for letting me feel the Father’s energy
  54. thank you for flowing in my heart
  55. thank you for creating universes and paradises
  56. thank you for making me feel so much joy in my heart
  57. thank you for making me feel joyful creative energy
  58. thank you for transmitting love and light from the Father from His heart
  59. thank you for this, to all beings on earth and in heaven.
  60. With love Father
  61. thank you Father for keeping the light burning in me
  62. thank you for the I Am energy I Am
  63. thank you for your grace, Father, that lasts
  64. thank you for humility still in my heart.

by Halina Tomczyk

Informacje o andrzej dominiak

Myślę samodzielnie. Szukam prawdy. Znalazłem Prawdę Obiektywną. I think independent. I am seeking the truth. I found Objective Truth.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Podziękowania. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz