Dzienne archiwum: 2017/07/15

Posłałeś na śfiat #123

Dziękuję Ci Ojcze za to, że posłałeś na śfiat sfojego jednorodzonego syna. Dziękuję Ci Jezu za to, że wybaczyłeś mi moją ignorancję tego, co wykonałeś dla mnie na kszyżu. Dziękuję za to, że wyparłeś się samego siebie i uniżyłeś się, … Czytaj dalej

Opublikowano Podziękowania | 1 komentarz

Otkryć kłamstfa #122

Wyjęte z ust Bł. Karola de Foucauld Dziękuję za to, że pozwoliłeś mi otkryć kłamstfa fkładane w usta śfiatłyh ludzi f celu zafałszowania Tfojej nauki. Dziękuję za to, że pozwoliłeś mi otkryć kłamstfa fkładane f Tfoje usta f celu oszukania … Czytaj dalej

Opublikowano Podziękowania | 2 Komentarze

Sprostowanie

Odsyłam do poprzedniego artykułu, gdzie są dokumenty https://mysleniesamodzielne.wordpress.com/2017/07/13/do-wlascicieli-firm/     Straightening   I send back to previous article where documents are Do właścicieli firm  

Opublikowano Inspiracje | Dodaj komentarz

Kalkulacja budżetu państfa

  Calculation of budget of land

Opublikowano Inspiracje | 1 komentarz