2/10 doktryna tajemna

rok temu

dzisiaj

ałdiobuk

Tim

When i became challenged by illness, music made me feel so relaxed and boosted my spirit from depression – Patient.

Music therapy is pain management for the soul – Nurse.

You don’t know how much music has helped him. I mean really helped him. It wasn’t just a small part of his recovery, it was big. It kept him connected to who he was is. – Patients significant other.

I just have to say, this music is so relaxing. It’s making my job more enjoyable. Thank you and please keep playing – Clinic staff member.

My unit has a large range of diagnoses. People recoverying from surgery, those with infections requiring long term IV antibiothic therapy, those near death from cancer, on respirators, you name it. Music has a positive way to help with anxiety aiding in recovery – Staff LPN surgical trama unit.

Only God’s love heals all diseases that are not diseases but imperfect states of mind.

I AM the perfection of my health.

Kiedy rzuciła mi się choroba, muzyka sprawiła, że poczułem się tak zrelaksowany i wzmocnił mojego ducha z depresji – Pacjent.

Muzykoterapia to leczenie bólu duszy – Pielęgniarka.

Nie wiesz, jak bardzo pomogła mu muzyka. Naprawdę mu pomogłem. To nie była tylko niewielka część jego powrotu do zdrowia, to było duże. Utrzymywało go w kontakcie z tym, kim był. – Pacjenci inni znaczący.

Muszę tylko powiedzieć, że ta muzyka jest taka relaksująca. To sprawia, że moja praca jest przyjemniejsza. Dziękuję i graj dalej – Pracownik Kliniki.

Moja jednostka ma duży zakres diagnoz. Ludzie powracający do zdrowia po operacji, ci z infekcjami wymagającymi długoterminowej dożylnej terapii antybiotykowej, ci bliscy śmierci z powodu raka, na respiratorach, tak to nazywasz. Muzyka ma pozytywny sposób na pomoc w stanach lękowych wspomagając powrót do zdrowia – Zespół trama chirurgicznego LPN.

Tylko miłość boża ulecza fszystkie horoby, kture nie są horobami tylko niedoskonałymi stanami umysłu.

JAM JEST doskonałością mojego zdrowia.

Informacje o andrzej dominiak

Myślę samodzielnie. Szukam prawdy. Znalazłem Prawdę Obiektywną. I think independent. I am seeking the truth. I found Objective Truth.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Audiobooki, De-Occulting, Prawo Naturalne. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz