Bashar

dodałem 5 maj 2022

rok temu

koniec dodatku

Każdy Twój wyrok przyjmę twardy Przed mocą Twoją się ukorzę Ale chroń mnie, Panie, od pogardy Od nienawiści strzeż mnie, Boże Wszak Tyś jest niezmierzone dobro Którego nie wyrażą słowa Więc mnie od nienawiści obroń I od pogardy mnie zachowaj Co postanowisz, niech się ziści Niechaj się wola Twoja stanie Ale zbaw mnie od nienawiści Ocal mnie od pogardy Panie…

Tekst pochodzi z https://www.tekstowo.pl/piosenka,trio_gintrowski_kaczmarski_lapinski,modlitwa_o_wschodzie_slonca.html


Co postanowisz, niech się ziści Niehaj się wola Tfoja stanie

Let whatever you decide, let your will be done

„Słuhałeś ludzi, ktuży ukrywali pszet Tobą prawdę, że to Tfoja wola, a nie moja jest prawem dla mnie.” – Otpowiedział Ojciec

„You listened to people who hid the truth from you, that it is Your will, and not mine, that is my law.” – Father answered

Aleksandra
Paweł

Informacje o andrzej dominiak

Myślę samodzielnie. Szukam prawdy. Znalazłem Prawdę Obiektywną. I think independent. I am seeking the truth. I found Objective Truth.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Audiobooki, doc, Inspiracje, Poradniki, Prawo Naturalne. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz