Moje Szczęście #143

  1. Dziękuję za szczęście, do kturego każdy dąży, a nikt nie wie czym ono jest.
  2. Dziękuję za zrozumienie, że nie ma uniwersalnej definicji szczęścia, bo każdy definiuje je po sfojemu kożystając z prawa wolnej woli.
  3. Dziękuję za definicję mojego szczęścia, kturą pszysłałeś mi w najbardziej otpowiednim momencie.
  4. Dziękuję  za misterność Tfojego planu, że dałeś mi najpierf uczucie szczęścia, a potem jego definicję opartą na moih ukrytyh preferencjah.
  5. Dziękuję za  pszyznanie mi najwyszszyh kompetencji f procesie uruhamiania funkcjonalności szczęścia w mojej śfiadomości.
  6. Dziękuję za to, że zrozumiałem, isz to ja decyduję czy i kiedy ma nastąpić wygenerowanie stanu szczęśliwości. Muj wybur: start natyhmiastowy.
  7. Dziękuję za to, że zrozumiałem, isz to ja decyduję o ilości i jakości warunkuf koniecznyh do odpalenia szczęścia. Muj wybur: brak warunkuf.
  8. Dziękuję za uśfiadomienie mi wiedzy, że ruh do pszodu nie zafsze jest kożystny co doprowadziło mnie do otkrycia kożyści wynikłej z zastąpienia zdania: „akceptacja potszeby braku” zdaniem: „brak potszeby akceptacji”.
  9. Dziękuję za to, że sfoją nieskończoną mocą sprawiłeś, isz negatywne po lucku słowo „brak” stało się boską iskrą uczucia szczęścia.
  10. Dziękuję za to, że brak potszeby akceptacji mnie pszes inne osoby jest esencją mojego szczęścia.
  11. Dziękuję za to, że moja akceptacja fszystkih żeczy dotyczącyh mnie, całkowicie wypełnia pszestszeń moih potszep, dlatego jakiekolwiek inne potszeby akceptacji kogokolwiek jusz się nie mieszczą.
  12. Dziękuję za to, że nie potszebuję, aby ktoś mnie zaakceptował,  nie oczekuję sympatii ani miłości od nikogo.
  13. Dziękuję za to, że nie potszebuję, aby mnie zaakceptował ortografista, dlatego piszę jak mi się podoba.
  14. Dziękuję za to, że moja miłość do mnie samego tzn. do istoty stfożonej pszes Ciebie jest ruwnoważna miłości do Ciebie, miłości jedynej, nieskończonej, niepodzielnej i nieograniczonej, nie zakłuconej szczątkowymi miłostkami luckimi, kture są doczesne i ulotne.
  15. Dziękuję za to, że tylko istota pszepełniona jednorodną miłością Tfoją tryskającą  pszes czubek głowy jest zdolna do rozdzielania tej miłości wokuł siebie bes potszeby akceptacji, podziękowania ani zapłaty.
  16. Dziękuję za to, że dajesz mi fszystko na tależu bes potszeby akceptacji konieczności myślenia.
  17. Dziękuję za Prawo Pszyciągania, dzięki kturemu tak wiele ludzi osiągnęło szczęście i zdrowie.
  18. Dziękuję za tyh ludzi, kturym to się nie udało, a kturym mogłem pomuc.
  19. Dziękuję za grono ludzi, ktuży znależli szczęście dzięki mojej pomocy.
  20. Dziękuję za tyh ludzi, ktuży jeszcze pszyjdą do mnie po pomoc.
  21. Dziękuję za wiedzę, kturą otszymałem ot Ciebie, a kturą mam pszekazywać za darmo.
  22. Dziękuję za uczucie spełnienia s powodu pomagania ludziom.
  23. Dziękuję za fszystkie fspaniałe żeczy, kture Stfożyłeś Sam i Pozwoliłeś stfożyć ludziom.
  24. Dziękuję za to, że pszysyłasz do mnie tłumy ludzi po Tfoją wiedzę.
  25. Dziękuję za Prawo Naturalne ukrywane ot tysięcy lat przet oczami ludzi pszes elity żądzące.
  26. Dziękuję za ludzi, ktuży zdecydowali się otkryć PRAWDĘ przet oczami zwykłyh ludzi.

My Happiness

  1. I thank for happiness, to which every aims, and nobody knows what it it is.
  2. I thank for understanding, that there is no universal definition of happiness, because every defines it after one’s using from right free will.
  3. I thank for definition my happiness you which sended me in the most suitable moment.
  4. I thank for artistry Your plan, that you gave me the feeling of happiness first, and then his leaning on my hidden preferences definition.
  5. I thank for acknowledgement me the highest competences in process starting in my consciousness the functionality of happiness.
  6. I thank for this, that I understood, that this I decide or and when the generating the state of happiness has to happen. My choice: immediate start take-off.
  7. I thank for this, that I understood, that this I decide about quantity and the quality of necessary conditions to firing the happiness. My choice: lack of conditions.
  8. I thank for realization of me knowledge, that movement to front is profitable what not always it brought me to discovery of resulting advantage from replacement of sentence: the „acceptance of need of lack” the sentence: „lack of need of acceptance”.
  9. I thank for this, that you caused your infinite power, that negative after human word stood „lack” the divine spark of feeling of happiness.
  10. I thank for this, that the lack of need of acceptance is me by different persons essence of my happiness.
  11. I thank for this, that my acceptance of all things relating me, space of my needs fills entirely therefore any different needs of acceptance of anyone do not be to comprise already.
  12. I thank for this, that I need not, to someone accepted me, I do not wait liking nor love from nobody.
  13. I thank for this, that I need not, to expert accepted me from orthography, therefore I write as it pleases me.
  14. I thank for this, that my love to me only to created by You creature is equivalent love to You only love, infinite, indivisible and unrestricted, not disturbed with residual human affairs, which are worldly and faint.
  15. I thank for this, that only overcrowded with homogeneous Your gushing by tip of head love creature is clever to distributing round me without need of acceptance this love, thanks nor pay.
  16. I thank for this, that you give me on plate without need of acceptance of necessity all thinking.
  17. I thank the Law of Attraction for, thanks which so happiness reached many men and health.
  18. I thank for these men, which this was not successful, and which I could help.
  19. I thank for the team the men, which the find the happiness thanks of my help.
  20. I thank for these men, whih will come to me after help yet.
  21. I thank for knowledge, I which received from You, and which I have to pass on for free.
  22. I thank for feeling the fulfilment with reason of help the men.
  23. I thank for all splendid things which Created Alone and you Permitted to create men.
  24. I thank for this, that you send to me men’s crowds after Your knowledge.
  25. I thank Natural Law have hidden for thousand years before men’s eyes by ruling elites for.
  26. I thank for men who decided discoveries TRUTH before usual men’s eyes.

Darowizna

Nie wymagam, nie oczekuję ani nie spodziewam się, że zapłacisz za moją wiedzę, aczkolwiek pozwalam Ci to zrobić.

https://www.paypal.com/donate?hosted_button_id=T5AG7RSECUXE8

Informacje o andrzej dominiak

Myślę samodzielnie. Szukam prawdy. Znalazłem Prawdę Obiektywną. I think independent. I am seeking the truth. I found Objective Truth.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Podziękowania. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz