Autentyczność

  1. Dziekuję za autentyczność, kturą otkryłem, gdy naprawdę zacząłem kohać siebie.
  2. Dziękuję za to, że, gdy zacząłem kohać siebie, zrozumiałem co to jest szacunek.
  3. Dziękuję za to, że, gdy zacząłem kohać siebie, zrozumiałem co to jest dojżałość.
  4. Dziękuję za to, że, gdy zacząłem kohać siebie, zrozumiałem co to jest pewność siebie.
  5. Dziękuję za to, że, gdy zacząłem kohać siebie, zrozumiałem co to jest prostota.
  6. Dziękuję za to, że, gdy zacząłem kohać siebie, zrozumiałem co to jest skromność.
  7. Dziękuję za to, że, gdy zacząłem kohać siebie, zrozumiałem co to jest spełnienie.
  8. Dziękuję za to, że, gdy zacząłem kohać siebie, zrozumiałem co to jest mądrość serca.

 

Źrudło: http://dobrewiadomosci.net.pl/293-8-magicznych-rzeczy-ktore-zaczynaja-sie-dziac-jak-zaczniesz-kochac-samego-siebie/

Authenticity

  1. I thank for authenticity I which uncovered, when I began really loving me.
  2. I thank for this, that, when I began loving me, I understood what this respect is.
  3. I thank for this, that, when I began loving me, I understood what this maturity is.
  4. I thank for this, that, when I began loving me, I understood what this certainty is me.
  5. I thank for this, that, when I began loving me, I understood what this simplicity is.
  6. I thank for this, that, when I began loving me, I understood what this modesty is.
  7. I thank for this, that, when I began loving me, I understood what this fulfilment is.
  8. I thank for this, that, when I began loving me, I understood what this the wisdom of heart is.
Informacje o Andrzej Dominiak

Myślę samodzielnie. Szukam prawdy. Znalazłem Prawdę Obiektywną. I think independent. I am seeking the truth. I found Objective Truth.
Ten wpis został opublikowany w kategorii Podziękowania i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Skomentuj

